Hier vindt u de meest gestelde vragen aan Glutenvrije Super Eindhoven.
Mocht u vraag er niet bij staan kunt u contact opnemen met Glutenvrije Super Eindhoven en zullen wij u vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden. Voor alle overige vragen, klachten of opmerkingen kunt u natuurlijk ook altijd even contact opnemen met ons.
Verzenden
Hoeveel kost het om mijn pakket te laten bezorgen binnen Nederland?
De verzendkosten voor verzending in Nederland bedragen € 5,95. Wij hanteren dus 1 tarief voor alle pakket tot 30 kg.
Waarom geen gratis verzending?
Dit is eigenlijk heel simpel: de kosten die worden gerekend voor het verzenden moeten op de een of andere manier worden betaald en jammer genoeg verstuurd de PostNL niet gratis. De meeste winkel bereken dit door in de verkoopprijs, maar dat willen wij niet.
Wij willen eerlijk en open zijn tegenover u, de klant.
Alle prijzen op de webshop zijn precies hetzelfde als in de winkel en daardoor zijn wij tot de beslissing gekomen dat er gewoon standaard prijzen zijn voor de producten en verzendkosten.
We kunnen de prijzen ook allemaal net iets duurder maken, maar dat vinden wij gewoonweg niet eerlijk.
Betalen
Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
U kunt de bestelling betalen via iDeal, maar u kunt het ook gewoon overmaken op ons rekeningnummer. Wat u zelf het fijnste vindt!
Levertijd
Retourneren
Ik wil graag een product retourneren, kan dit?
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren, mits de verzegeling niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Mocht u gebruik maken van uw herroepingsrecht, dan heeft u na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar Glutenvrije Super Eindhoven zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@glutenvrijesuper-eindhoven.nl.
Klachten
Klacht indienen?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@glutenvrijesuper-eindhoven.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.